Punts d´interès
Alertes
Més informació de la ruta

Roca de Malvet

DIFICULTAT: MITJA
Durada máxima:

Ruta prou representativa de les diferents variants existents del clàssic puja-i-baixa a Romanyà. Farem el descens pel muntanyam de Roca de Malvet ( que dóna nom a una urbanització); tota aquesta zona es troba atapeïda de grans blocs de pedra mig amagats per la vegetació; la presència d'aquests roquissars podría explicar la toponímia del lloc.
Nosaltres anirem a trobar un d'aquests rocams enormes que per la seva situació estratégica representa una talàia formidable de tota la Vall d'Aro.
Per pujar a Romanyà hem triat l'opció que passa per Santa Cristina fins al Mas Nou i que continua fins arribar a la Font de la Castanyeda sempre prioritzant corriols i senders esplèndids.
Des de Romanyà sortirem en direcció al Mas Nou i al cap d'un km escás trencarem a la dreta(rètol sender) i ens endinsem per un camí de bosc; de baixada anirem agafant els trencants a la nostra esquerra; abans d'arribar a les primeres cases de la urbanització trobarem unes fites de pedres que ens indiquen els llocs on hi han els roquissars(accés a peu).Sempre per corriols continuarem el descens fins al carril-bici.
Enfilats en els blocs de pedra de Roca de Malvet la perspectiva de L'Ardenya,Solius,Llagostera i de la Vall d'Aro allargassant-se fins arribar al mar és especialment bonica . Una mirada diferent, precisa i detallada i a vol d'ocell al delicat
paisatge solcat per la conca del Ridaura.